Subject: KUTSE! Keskkonnahoidlike ürituste korraldamise riikliku juhendi tutvustamise infoseminar 10. juuli 2025
From: "Karen Silts" <[email-masked]>
To: "Karen Silts" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 16:54:40 +0300

Tere,

Kliimaministeerium kutsub Teid osalema infoseminarile „Keskkonnahoidlike 
ürituste korraldamise riiklik juhend“,
mis toimub 10. juulil 2025 kell 10.00–11.15 veebis Microsoft Teamsi 
vahendusel.

Infoseminar on suunatud: riigiasutuste ja kohalike omavalitsuste sündmuste 
korraldajatele; asutuste kommunikatsiooni- ja turundusspetsialistidele; 
kultuuri-, haridus- ja spordiürituste korraldajatele; keskkonna- ja 
kestlikkuse eest vastutavatele ametnikele;

avalike hangete ja toetuste elluviijatele; ürituskorraldusettevõtetele ja 
teenusepakkujatele; sihtasutustele ja mittetulundusühingutele, kes 
korraldavad avalikke üritusi; teistele huvilistele, kelle tegevus on seotud 
avalike sündmuste kavandamise ja elluviimisega.

Registreerumine
Infoseminari paremaks korraldamiseks palume oma osalemissoovist teada anda 
hiljemalt 4. juuliks.

REGISTREERU INFOSEMINARILE: https://forms.cloud.microsoft/e/0AutSM1EGD.

Infoseminaril tutvustab Acento OÜ meeskond keskkonnahoidlike ürituste 
korraldamise riikliku juhendi kasutuse funktsionaalsust, antakse 
sisuteemadest (materjalid ja ostud, toitlustus, veekasutus, energiakasutus,

jäätmekäitlus, ligipääsetavus, kogukonna ja ümbruskonnaga arvestamine, 
transport ja logistika) ülevaade ja tutvustatakse töö raames valminud 
universaalseid teadlikkuse suurendamise materjale.

Palume kutset edasi jagada asjakohastele kolleegidele ja 
koostööpartneritele.

Iga üritus jätab jälje – aitame seda vähendada!

Lugupidamisega

Karen Silts

Nõunik | Rohereformi osakond

Adviser | Green Transition Department

+372 626 2708|  <http://www.kliimaministeerium.ee/> 
http://www.kliimaministeerium.ee/

Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia | Suur-Ameerika 1, 10122 
Tallinn, Eesti